07-05-06

Godmorgon!

Idag vaknade jag faktiskt ganska sent, halv 11. Blev helt förvånad, trodde inte att klockan skulle vara mer än 9.
Vädret är jättefint idag, soligt och varmt (tror jag), har inte vart ute än. Det blåser lite men det tror jag inte är någon fara, så jag ska äta frukost och sen ut och steka ;)

Vad ska ni göra idag? :)

Jag drömde jättekonstiga saker inatt, inga roliga drömmar alls!
Helt omöjliga med för den delen, sånadär drömmar som bara hjärnan kan fantisera ihop.
Helt sjukt, haha..

Nej nu ska jag ner och äta något,
skriver senare!

 
Tänk att ligga där nu! Fan så underbart.

Slappa jag:
 
2007-05-06 @ 10:55:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Steeekar Myyyy :P

Idag åker jag hem till Sebastiaaan :),

2007-05-06 @ 11:10:59
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback