07-05-07

Hej Hej!

Måste börja med att klaga lite på dagens väder. Ösregn på morgonen och förmiddag, sol på dagen, regn igen, sol och regn samtidigt. Hur kan det regna när det är alldeles blå himmel utan moln? Väldigt weird. Nu är det iallafall jättesol och blått och fint :). Varför kan det inte bara vara så hela dagarna? Jag hatar regn, det förstör så mycket..
Vädret har stora humörsvängingar!!

Nationella i matte A imorgon, del 2 och så del 1 på fredag.
Kommer gå rakt åt tjottahejti. Idag på mattelektionen så gjorde jag ett gammalt nationellt prov och fick kanske sammanlagt ihop 10 poäng och man ska ha 29 för G.. Kommer aldrig klara det! Jag kan verkligen INTE ekvationer, och det kommer det komma. Fyfan.. Hur ska detta gå? Fortsättning följer...

Idag så blir det cirkus med lillebror, den börjar 19 med insläpp 18.30. Så vi ska vl går dit ner om ett tag. Bara gå avstånd så det är skönt! Hehe.. Jag blev helt chockad när papa berättade hur mycket biljetterna kostat.. För Manne 200 kr och för mig 260. så 460 spänn!!! Mina barn kommer aldrig få gå på cirkus! Haha..

Vad tycker ni om cirkus, brukar ni gå?
Jag kan säga såhär.. hade jag inte haft en lillebror som ville gå, så skulle jag aldrig gå. För det första betala det priset. Och sen behöva vara så nära hästar och Clowner.. fyfan! Men vad gör man inte för brorsan :) vi sitter på parkett också, så ÄNNU närmre..

Nej nu ska jag kolla lite på matten. Inte för att jag tror det hjälper!
Men man kan ju alltid låtsas..

Ha en bra kväll :)
Skriver mer sen!

2007-05-07 @ 17:37:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: maria

ja precis! det är en liten nackdel med livet tycker jag ^^ jag går handeö höh.

2007-05-07 @ 19:49:46
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: maria

ingen aning alls! skulle kunna tänka mig att stå i H&M eller något till en början! sen orkar jag inte plugga vidare som reseledare heller! HUH! får se vart livet tar vägen >< häh.

2007-05-07 @ 21:46:33
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback