07-05-08

Är äntligen hemma igen och har hunnit äta.
Hade utvecklingssamtal efter skolan så det var ingen idé att åka hem emellan.
Iallafall, det gick bra. Har Mvg i några ämnen och VG.
I matten så har jag en bit kvar till G, så alltså IG just nu. Vad ska man göra? Troligtvis får jag fortsätta läsa A-kursen första terminen i 2an. För att komplettera. Men ska försöka bli godkänd till sommaren nu, har ju bara 3 veckor på mig innan betygen sätts.

Hade ju nationella idag också. HAHA.
Jag hoppade över flera stycken och vissa är säkert hel fel, men det fanns faktiskt några tal som jag kände att jag kunde. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att jag får G på det, bara en känsla jag har. Men med tanke på att jag inte gjorde allt så kanske den chansen är ganska liten?
Får se också hur det på fredag går.. då är det i stort sett bara ekvationer och UTAN miniräknare..
Kill me now?

Hur gick det för er på nationella?

Vädret idag = lätta humörsvängningar.
Visst, det har vart fint i stort sett hela dagen, men ibland kom det massa moln och täckte solen och det blev grått.
Just nu är det så. Men när solen var framme var det skönt :)

Nu ska jag skriva lite på svenskan,
skriver senare! :)

2007-05-08 @ 17:49:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback