07-05-10

good day!

dagen började med att jag försovit mig, hade råkat ställt klockan på 07.50 iställlet för 06.50. Vaknade 07.15 av att pappa ringde hem, shit Panik, 15 minuter tills bussen går. Så jag ringde till älsklingen och sa att jag inte skulle hinna. Men så tänkte efter och började springa runt och klä på mig, borsta tänderna, packa idrottskläderna, hade ju frisbee på idrotten. kunde inte missa det!! Så jag hann med, men hann inte kissa eller äta frukost..

slutade 11.40 idag också..
Så jäkla skönt!
Så nu har jag ätit mat för ett tag sen och ska skriva klart svenskan, den är nästan helt klar :)

Måste kolla lite på ekvationer också, har nationella imorgon igen, utan miniräknare den här gången. Jag som räknar ALLT på den.. Aja får se hur det går!

Fint väder idag också :).
Jag är glad idag, inte stressad alls!

Skriver senare!
2007-05-10 @ 13:49:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Matten kommer att gå bra i morgon, ta det lugnt bara :).

2007-05-10 @ 15:14:22
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback