07-05-12

Godmorgon!

En förkyld jag som skriver, hade verkligen behövt sova längre, men var såå kissnödig och kunde sen inte somna om. Typiskt.
Igår tänkte jag att jag skulle gå ut och gå direkt när jag vaknade, men nu orkar jag inte. Är jätteseg, förkyld och ont i huvudet :/.

Haha, nu vill dem skicka Ronny och Ragge till eurivision nästa år ;). Lite på skämt, men dem skulle säkert klara sig galant. Lika med After Dark, dem skulle ju ta hem hela skiten! Eller hur?

Idag ska jag träffa älsklingen :), får se vad vi hittar på. Troligtvis blir det filmtittande :).
Vad ska ni göra idag? :)

Nä nu ska jag äta frukost och se på tv! :)
2007-05-13 @ 10:29:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback