07-05-14

Hej på er!

What a day..
Somnade inte förns vid 1-halv 2 och var såå trött imorse.
Men själva skoldagen har vart ganska okej iallafall, på matten började vi kolla lite på matte B för dem som ska läsa det. Det känns ganska hopplöst, blir nog ingen högskola för mig, inte ens chans att jag klarar B kursen, klarar ju knappt A..

Idag är jag på bättre humör än jag var igår, men det känns fortfarande som något är fel med min kropp, det känns inte som det brukar!

Nu ska jag strax äta, sen lite senare så ska jag gå ut och gå!
Ska försöka få med mig Mattias <3

Hoppas ni haft en bra dag :)

Jag idag:

image149

2007-05-14 @ 16:57:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Josefine

Känner samma sak med matten. Det är såååååå tråkigt. Och jobbigt. (inte för att jag går i skolan just nu, men iaf)

2007-05-14 @ 19:40:34
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback