07-05-15

Goddagens!

Den här dagen har inte varit min kompis!
För det första är jag jättetrött och sen har det blivit lite strul med M, men nog om det.

Det roliga var att Ronja kom och hälsade på :), ser henne allt för sällan! Synd bara att jag var tvungen att springa till lektione hela tiden.. Alltid kul att se dig :) <3

Vi började också kolla på Remember the titans på svenskan, så långt vi såg så var den jättebra :)
Någon som sett den?

Usch, jag är inte alls på humör för att skriva.
Kanske senare..

Ugly betty idag!! <3

image151 
2007-05-15 @ 16:28:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

hihi jaa, inte nog med det, desperate housewifes åxå ;D !

2007-05-15 @ 17:11:52
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: Josefine

Är inte så förtjust i Remember the Titans, förutom att Turk från Scrubs är med!

2007-05-16 @ 19:27:15
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback