07-05-17

Godmorgon!

Idag är jag uppe tidigt, så typiskt när man kan och får sova länge.
Men är så jäkla förkyld så kunde inte sova längre.. Det var länge sen jag var det faktiskt, man hinner nästan glömma hur det är! Tills man blir det igen.. "Neeej" tänker man då, fan inte igen, det är ju såå jobbigt!
Pojkvännen har vart förkyld övr en vecka så får väl skylla mig själv som vart med honom, hehe.
Som tur är går det ju över!

Jag har blivit dålig på att skriva på sista tiden.
Jag känner att mina inlägg är så ointressanta och då blir det liksom inget kul att skriva, jag måste komma på saker att skriva om. De senaste dagarna har jag inte varit på humör heller, det förklarar en hel del.

Nu ska jag kolla om det går ngon bra film.

Ha det bra idag :)
2007-05-17 @ 08:30:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback