07-05-18

Godmorgon!

Jag har varit vaken en hel timme nu. Känns lite jobbigt, när man väl får sova.
Men jag kan vaerkligen inte :S . Och så har jag en lillebror som sitter och kollar på Cartoon Network vägg i vägg. På det sätter hatar jag att ha rummet brevid vardagsrummet. Men det får väl gå.. Bara något år kvar här hemme för min del :D

Jag är fortfarande förkyld, jobbigt eftersom det varken blir bättre eller sämre. Hade varit bättre om jag blivit riktigt sjuk, för då försvinner det ju sen.

Idag är det bara en vecka kvar till Linkin Park! Känns inte så, tycker inte att detr känns speciellt alls just nu, men det ändras väl när vi väl står där och ser dem. Jag är inget JÄTTEfan men bra är dem och det ska bli riktgit häftigt att se dem live :D



Nu ska jag gå och äta frukost, magen låter massor!

Skriver senare :)
2007-05-18 @ 09:17:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sara

Åh, linkin park hade jag också velat sett, men hade inte pengar :(

2007-05-18 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback