07-05-19

Godmorgon eller dag!

Det blev inget inlägg när jag kom hem igår, hamnade hos Mattias och orkade inte sitta vid datorn då.
Nu är jag precis hemkommen från honom <3

Iallafall, vi var på Rix FM igår.
Det var väl okej, mycket folk och jättefint väder, varmt nästan hela kvällen.
BWO och Erik Segerstedt var ju dem som jag ville se och det fick jag :D, vi tog 21.52 tåget hem. Vi orkade inte kolla på resten, var inget bra kvar. E-type var först! Jag tycker inte om honom alls, så äcklig :S. Utan hans tjejer skulle han inte vara nånting!! Han kan inte sjunga :S
Jaja, nog om det .. Ni som också var där, vad tyckte ni?  :)

Imorse när vi vaknade var det fint väder, soligt och allt. Nu är det mulet, grått och blåsigt :/.
Hoppas inte att det börjar regna, jag som ska cykla senare. Då får isåfall pappa skjutsa!

Ska ju jobba :D. iih, är lite  nervös! Jag ska komma dit lite innan fyra så jag kan lära mig kassan.
ojojoj :P . haha, kan inte fatta att det är sant. Jag som letat extrajobb i snart ett år! :D

Vad ska ni göra idag?

2007-05-19 @ 12:30:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback