07-05-23

Godmorgon!

Jag vaknade för ett tag sedan och var faktiskt riktigt utvilad, behövde den här sovmorgonen :)
Kollade ut och vädret är jättefint :), helt blå himmel och sol. Det blåser litegranna med, men sålänge det är fint :)
Får se vad det blir för kläder :).

Jag har bara tre lektioner idag så det är bra, Vård & Omsorg, Idrott och Matte..
Idag får jag träffa älsklingen också <3

Jag drömde en sån konstig dröm inatt, jag hann drömma den från början till slut.
Jag kommer inte ihåg exakt hela, men det handlade om att vi åkte buss till fjällen massa folk och så var Mattias där och så började han umgås med en tjej och jag blev såklart sur för han ville inte vara med mig alls och blev skitsur när jag sa det. Iallafall så gick det så långt att jag skulle göra slut med honom, för jag kände mig så otroligt sviken, och så sa jag åt honom att möta mig utanför en stuga på kvällen. Och det hörde den där andra tjejen så hon sa samma sak. När han gick ut så velade han vem han skulle gå till och valde tillslut den här tjejen. Jag blev såklart jätteledsen då. Just på blev det en snöstorm och lavin (vi var ju i fjällen) och alla som var med åkte med ner från en backe, utom vi tre. Och jag hörde när dem pratade, och Mattias förklarade för den där tjejen att han såg henne som en syster, inget mer och sen tappade han taget ...

Så konstigt man kan drömma, och oftast sitter känslan man hade kvar i hela kroppen när man vaknar, det gör det nu.. Men det känns faktiskt alltid bättre att berätta om sina drömmar.

Nu ska jag gå och äta frukost!
Tjingeling!
2007-05-23 @ 09:04:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback