07-05-30

Goddagens!

HAr inte kunnat skriva på två dagar nu, men ni missar ingenting!!
Iallafall så har alla OP klasser varit ute på sågen där vi igår lekte en lek och spelade brännboll.
Sedan sov i stort sett alla kvar men jag och Anna åkte hem till mig och kollade på Ugly bettis och DH, och sen på Drömbilden med Jennifer Aniston, sen efter det var vi jättetrötta och somnade ganska snabbt.
Imorse skulle vi vara där igen vid 9 så mamma skjutsade ut oss, och då väntade vi länge på att 5-kampen skulle börja, det var ganska kul.

Vi kom till final med 2 andra lag där vi hade en timme på oss att skriva en låt som skulle innehålla 15 ord bara EN gång och den skulle vara MAX 100 ord. Det var lite knepigt men till slut så fick vi ihop en låt som vi sedan sjöng för resten. Vi kom tvåa :D Är ganska glad att vi inte kom etta för dem fick en tårta som de skulle äta utan händer och de tröck ner ansiktena i den, höhö.

NU är jag iallafall hemma, och det är såå skönt!
Om en timme ungefär ska jag, mamma och Manne åka till kusinen för ena kusinbarnet fyller 2 :)
Stora tjejen nu :).
Ska komma ihåg att ta bilder den här gången :p

Imorgon har jag matteprov på ekvationer och geometri, hoppas på det bästa..

Skriver senare igen! :)
2007-05-30 @ 15:28:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback