Barbie girl

Såå skönt med fyra lediga dagar nu!
Bara sova och ta det lugnt. Imorgon ska jag in till stan med Anna och gå på bio och kolla lite! På fredag blir det stan igen med Mattias och Rix Fm :) Någon som ska dit?
Resten av helgen vet jag faktiskt itne vad som händer! Får se..

Känns skönt att bara slippa skolan och inte tänka på allt.

Usch, jag känner mig sämre och sämre :/, har jätteont i huvudet och är alldeles varm!
Men ska iallafall ut strax och köpa jorgubbar och hämta paket från Ellos som kom idag :D Hoppas kläderna är bra bara, men det tror jag. Jag brukar inte behöva skicka tillbaka något!

Nej nu ska jag springa vidare!
Skriver senare igen..
2007-05-16 @ 17:39:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback