Can't touch this..

Hallå hallå!

Nu har jag nyss kommit in från promenad och glassätande/parkbänksittande med älsklingen och Robin! :)
Det var roligt, att göra något och inte bara sitta hemma framför tvn som det lätt kan bli. Det är iförsig jäkligt skönt , hehe. Jag har iallafall jätteont i knäna nu, av att ha gott så mycket! Vi var ute i 3 och en halv timme ungefär! Fasen så duktiga :)
Sen blev vi hungriga och bestämde oss för att gå hem, stackars Robin bara som måste vänta på sin buss, men nu går den iallafall snart!

Jag undrar vad jag ska hitta på ikväll,
Blir nog film och popcorn <3

Nej nu ska jag äta något innan jag hungrar ihjäl!

Skriver senare :)
2007-05-05 @ 18:16:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback