Ciao!

Jag och älsklingen började kolla på the perfect man, men jag märkte hur han led, det är ju en riktigt tjejfilm, så han fick gå hem :p. Ska träffas imorgon <3

När jag ser sådana filmer så börjar jag tänka.
Nu tänkte jag på att jag vill göra något meningsfullt. Jag vill att det jag gör och säger/skriver ska betyda något, för någon annan än bara mig själv. För tanken av att det man gör berör eller betyder något för en annan person gör mig glad. Det finns för många som bara tänker på sig själva. Jag vill inte vara en sån!  Det skulle kännas så otroligt bra om man kunde beröra en person så pass mycket att dennes liv förändrades till det bättre. Kanske är det att ta i?, att man skulle kunna rubba en persons hela värld? Okej, en liten del då. Få den att inse saker den aldrig tidigare tänkt på. Få den att se saker ur ett annat perspektiv! Jag vet inte, bara en tanke jag har, något jag skulle vilja uppnå. Att beröra en annan person så starkt att man förändrar något..

Alltid något att fundera på...
2007-05-11 @ 23:06:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback