Dagen idag.

Idag har jag städat mitt rum, det var verkligen på tiden, men det är ju såå tråkigt!
Är det någon som tycker om att städa?
Sen har jag även tvättat en maskin med vita kläder (Mina). De andras rör jag inte ;)
Imorgon blir det svart och rosa , hehe!

Älsklingen var här förut och vi såg på film.
Han tyckte att det var något med mig idag, och han hade rätt.
Det har varit något, jag har vart på ett sånt konstigt humör, liksom ledsen/irreterad och frånvarande. Jag vet ärligt inte vad det beror på, men det känns jättebra att han märker det och försöker få mig att säga och komma på. Men jag bara nekar. Nu hade jag iförsig ingenting att säga för jag vet faktiskt inte vad det är. Men jag känner mig tom, samtidigt som jag känner mig full! Jag vet inte.. Jag känner faktiskt inte igen min kropp, den är mysko. Det känns som att något inte är som det ska. Men vad skulle det kunna vara? Känns säkert bättre imorgon..
Iallafall, älsklingen satt på Himlen är oskyldigt blå och sjöng med. Då brast det, tårarna kom. Han är så underbar min älskling, jag vill alltid ha honom hos mig! Den låten är också min favoritlåt! Den betyder så mycket..
Jag älskar dig Mattias <33

Nu sitter jag här, funderar på vad jag ska göra.
Kanske läsa igenom det jag och Anna ska redovisa på tisdag så att jag kan det..

Vad har ni gjort ikväll? :)

2007-05-13 @ 19:57:22 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback