Dream in color

Jag har nyss ätit min favoritmat. Grillade kycklingfilér med potatis och mammas grillsås! Så jäkla gott, äter mig alltid proppmätt och hickar som en galning efter :P.

Jag var ju ute förut med Antonia och Nobel, eller honom hann vi bara träffa 40 minuter för han var så seg. Men Antonia träffade jag i flera timmar. Vi gick till centrum där det var uppträdande för vi firar tydligen 25000 invånare :P.
Lilla Nynäshamn på 25.000 invånare, inte dåligt ;)

Jag köpte en ny plånbok idag :), äntligen. En Rowsa :D
Har jag nämnt att jag äääälskar rosa? Är helt galen i det :P
Idag har jag massor av rosa på mig. Bh, t-shirt och tjocktröjan! ;D
Vilken är eran favoritfärg?

Ikväll blir det Eurovision med mammi :)
Heja The Ark!

   
Jag, Antonia, min plånbok.
2007-05-12 @ 18:19:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback