Fransk manikyr

Jag har länge varit sugen på att göra en sådan, själv då. Det är så dyrt att gå till någon som gör det.
Men någon gång ska jag göra det, när det är något speciellt.
Anyway, jag tänkte iaallfall att jag skulle göra en egen med ett sånt där manikyr set. Frågan är bara hur bra det kommer blir, äh .. övning ger färdighet.   Jag håller nu på spar naglarna lite längre så det blir snyggt :), filar dem också regelbundet för att få en fin form.  Sen så ska jag göra en fransk manikyr, det är ju så snyggt!

Någon som vet om Depend är bra? :) Kanske inte spelar så stor roll vilken man använder, men depend är nog den jag tänker gå för. 




Såna här fina naglar kommer jag ha sen, men med mer rosa nyans! :)

image181 
2007-05-19 @ 23:30:25 Mode Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback