Ge mig liv!

Den här dagen är en dålig dag. Jag har en sån där "svacka", tycker det är många som har det just nu, undra vad det beror på..
Iallafall, jag känner att något inte är rätt, med mig och med alla typ. Jag känner mig borta fastän jag är här, liksom som en skugga. Jag är trött och irreterad. Missnöjd med mig själv och andra.
Jag vill ha svar på de frågorna jag har. Men jag vet att jag inte kan få det! Inte än iallafall, måste veta hur jag ska ställa dem på rätt sätt. Måste vara stark att kunna höra svaret, jag tror inte jag är det nu för tillfället.

Det här låter säkert jättekonstigt och flummigt alltihop, men det är det inte. För mig är det här jobbigt, det tar upp större delar av mina dagar, min tid.
Det enda jag vill på dagarna är att jobba, där kan jag släppa allt för ett tag och bara vara den på andra sidan "bordet", den som tar beställningar och serverar. Där slipper jag vara My för ett tag. Där är jag bara den ni beställer pizza hos och jag gillar det.

Ah jag vet inte längre.
Allt är så förvirrande, det är så mycket nu men ändå så lite.
Jag behöver stöd men känner att jag inte riktigt får det, kanske för att det är jobbigt att be om det, att jag .. skäms?
Vad är det att skämmas över?.. Ingenting egentligen, men jag tycker inte om att vara svag om ens för en sekund. Jag vill vara stark, klara mig själv. Men samtidigt vill jag alltid ha stöd och någon som finns där! Hela tiden..

Jag vill ha min pojkvän, jag behöver honom. Men det är så att han inte alltid finns där..
Och det gör mig ledsen.. Han är världens bästa men ibland tänker han inte riktigt, han glömmer..

Nu blev det ett väldans långt och osammanhängande inlägg. Men det känns skönt att få det ur mig lite.

2007-05-22 @ 22:06:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback