Good evening!

Usch, jag nyser hela tiden! Jobbigt att vara pollenallergiker!

Iallafall, Ugly Betty. Fyfan det var bra idag! Och vem var den jäkeln som kom och förstör mellan Betty och Henry just som det börjat bli något där :(. Fyfan! Men jag tyckte det var bra att hon och Walter gjorde slut, tyckte inte om honom!
Och så att Daniels mamma dödade Fey, det har jag anat ett tag. Och nu fick man det bevisat! Hoho, det blir bara bättre och bättre!
Nu kollar jag på Desperat housewifes. Har inte följt det så mycket, men ibland kollar jag! Det är inte lika bra som första säsongen! Då var det jättebra, nu är det precis som att dem försöker hålla det flytande med massa saker hela tiden, likaså OC, men det kollar jag på varenda vecka! :) Hehe.

Oh, imorgon är det Grey's anatomy!
Det är min favoritserie lätt!!

Haha, förut idag så hjälpte jag lillebrorsan med hans matteläxa. Den matten skulle jag behöva, var tvungen att tänka riktigt ordentligt där och han går bara i trean! Det säger väl en hel del om mina mattekunskaper?
Dem är typ lika med NOLL!
Och så är det Nationella i matte nästa vecka! Vilket skämt säger jag bara!

Skola igen imorgon då, usch!
Vi slipper idrotten för vi ska på någon teater i Aulan! Får se vad det är för något..

Nu ska jag tillbaka till tvn igen,

Arrivederci!
2007-05-01 @ 21:17:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback