Happiness

Oj, vad många inlägg det blev idag!
Oj.. haha. Så det kan gå när man har tid över ;)!
Min statistik fortsätter att stiga :D

Jag har hunnit börja på svenskan idag iallafall, det känns bra. Är en bit på väg iallafall!

Jag har blivit brunare idag med, fått mer fräknar.. Får det av solen :p
Jag är jätteglad, allt är så himla bra! Skulle kunna göra min "Lyckodans" som älsklingen tycker är så söt ;)
Ååååh.. jag vill bara skrika ut min lycka!

FAN VAD UNDERBART LIVET ÄR!!

Det här blir iallafall sista inlägget idag,
imrogon är det skola igen :/. Och dåligt väder ska det bli också, fasen!
Ska på cirkus med lillebror imorgon med. Ingen favorit direkt. Mina två största fobier på samma ställe..
Hästar och Clowner! Usch och fy..

Har ni några fobier?

Nej nu ska jag gå!
Sov gott allihop..

"Le kära vänner, LE!"
2007-05-06 @ 21:34:38 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback