Hot rod heart

Nu har jag kommit ganska långt på sagan, har inte mycket kvar nu.
Imorgon blir den färdig :). Nu känns allt lite lättare igen!

Åh, Grey's..
Idag var det riktigt bra! Jag hoppas verkligen verkligen att det håler mellan Meredith och Derek. Dom är gjorda för varandra! . Jag tänkte på det där med Yang-Burk dramat. Vad skulle man själv göra i den situationen? Det är svårt, ska man svika den man älskar?.. Hon var stark som gjorde det..

Imorgon slutar jag 11.40, då blir det gå hem från skolan och sen skriva sagan.
När älsklingen kommit hem så ska vi träffas också :), var faktiskt några dagar sedan, om man inte räknar på bussen till skolan och i skolan.. Det tycker inte jag räknas så.. Jag vill bara att han ska hålla om mig, känna hans värme. Det är enda gångerna jag är lugn och trygg <3

Nu ska jag sova!
Sov gott & Godnatt
2007-05-09 @ 22:05:37 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback