I believe!

Jaha ja, då är första dagen i maj snart slut!
Och vad har jag gjort idag?
Jo, jag har duschat länge och varmt för att få bort röklukten från igår, det funkade men det luktar fortfarande i mitt rum :S, kan det fastna i väggarna på något vänster? :p. För kläderna jag hade igår är tvättade nu!
Aja, det är nog borta imorgon!

Anyway, sen kollade jag på Lords of dogtown, den var faktiskt bra!!
Sen blev det Carrie och då kom M över hit :), den filmen var ganska läskig, inte sådär som man blir rädd men hur de är mot henne och hur hon är och framförallt hennes mamma! Jag har bara sett början förut en gång, men stängde av, det blev för mycket! Men nu har jag äntligen sett hela och den är bra!  Efter den precis så såg vi på Dukes of hazzard som var mycket bättre än första gången jag såg den, då var den itne speceillt bra alls, men nu var den det :). Kanske beror på sällskapet!! <3

Sen myste vi bara, typ somnade. Vi båda har vart helt trötta och jättesega idag!
Jag har haft jätteont i huvet, tog alvedon men inte hjälpte det!
Ändå drack jag inte mycket :S Menmen, är man klen så är man ;)

Snart börjar Ugly Betty <3
Och jag saknat faktiskt mamma :/, hon har vart på jobbet sen 11 och kommer hem imorn vid 10 men då är jag i skolan, så.. Jag brukar inte sakna henne såhär! Jag har blivit väldigt mammig på sista tiden! Undra vad det beror på.. Jag älskar henne otroligt, hon är världens bästa mamma <3 Och snart är det mors dag, eller 26 dagar dit, men jag har börjat tänka på vad jag ska ge henne-. Vill att det ska vara något riktigt speciellt! För ungefär ett år sedan skrev jag en  "dikt/text" om henne, men vågade inte visa den. Kanske nu?  Ska göra den lite bättre och fixa en fin ram och så! Det blir nog bra, dags att hon får veta. Jag är så otroligt dålig på att visa henne hur mycket hon betyder och hur mycket jag älskar henne! Kanske lägger upp den sen så ni får se. Men jag vet inte, den är så stark för mig ..

 
Jag och mamma i somras!

Har jag inget mer att skriva just nu, kommer säkert mer sedan!
Nu ska jag bara filura ett tag, sedan blir det Ugly Betty!

=)
2007-05-01 @ 19:36:32 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Det låter som du hade en hur bra som helst dag. Härligt :)

2007-05-01 @ 21:13:26
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: fredde

Du MÅSTE bara visa texten/dikten för din mamma, hon kommer förmodligen att bli överlycklig :D

2007-05-01 @ 22:32:51
Postat av: Erica,

Du borde ge henne texten :), du vågar!

2007-05-02 @ 09:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback