I find my way back in to love

Nyss kollat på Kyle XY, det är ju bra! Konstigt ja, men bra. Kyle är så söt när han inte förstår, han säger så bra saker också, så smarta saker som man annars inte tänker på-. Ska verkligen börja följa den serien!

  ("Kyle" IRL med någon tjej!)

Iallafall, jag och Anna var inne i stan idag. Kom hem vid 8.
Vi var på bio, såg Music and Lyrics som var jättebra :), jag har alltid tyckt om Hugh Grant och här var han jättebra! :)
Den filmen är verkligen värd att se. Någon mer som sett den? :)



Innan filmen började så gick vi runt och kollade i affärer och jag köpte örhängen, sen så åt vi på mcdonalds..
Jag såg hur mycket kläder som helst som jag vill ha. Nu när jag får pengar så ska jag köpa ett till par solglasögon, bikinitrosor och någon klänning!

HmHm..
Jag hatar verkligen tågen mellan stockholm och nynäshamn. För det första måste man byta i VH och åka ett jäkla skruttåg, sen så är det alltid förseningar och man får vänta i VH 30 minuter. Gash, hur länge ska det vara så?
Sen i sommar stänger dem ju av tågtrafiken till sthlm, då blir det buss om man ska in dit..
Tur att man inte åker in dit sååå ofta..

Nej nu ska jag se American History X!

Ha en bra kväll :)
2007-05-17 @ 21:04:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback