I think about you all the time

Nu börjar jag faktiskt komma framåt med sagan.
men jag är ändå inte helt nöjd med den, men det får gå iallafall.
Jag kan ju tydligen inte bättre, så vad kan man göra?
En enda saga lär väl inte kunna sänka ett helt betyg?
Och som läraren säger "Vi skriver för att lära oss!"

En dålig sak.. Jag tror jag har feber! Är alldeles varm och tung i huvudet och helt seg.. Så som det känns när man har feber.. Brukar få det när de är mycket på gång och nu är verkligen allt på gång..
Skulle behöva lite ledigt, men det går inte. Jag har inte råd med det, för mycket som måste bli klart!
Så sjuk får jag bli någon annan gång!

Nej nu ska jag skriva lite till innan Gre'ys..
2007-05-09 @ 20:04:07 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Nje, men det blev ngt brunt med ngt grönt streck ^^

2007-05-09 @ 20:12:09
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Erica,

Haha ne inte det heller:P den blev naturell brun, fast med gröna axelband, tror jag, lite mer var det nog, men jag minns inte:P

2007-05-09 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback