Ingen annan

Nu ska jag alldeles strax gå och sova, är så jäkla trött. Mår värre än tidigare, ännu mer förkyld och ont i kroppen, kanske inte var så bra att vara med på idrotten ändå?..

Iallafall nu sen sist så har jag och Mattias vart ute och gått, köote jordgubbar och han köpte godis sen hämtade vi mitt paket från Ellos som innehöll 3 linnen och en bikini. Resten kommer nästa vecka! :). Bikinin är jättefin :D
 Vi fick oss en lagom promenad iallafall:), sen så skulle vi egentligen träffas mer, men jag mådde inte bra så då gick vi åt varsitt håll hemma sen. För er som inte vet så bor vi typ granna ;). 

Hemma så kollade jag på vänner med mamma och beställde kläder från H&Ms höstkollektion, så dem kommer i augusti :P. Men det blev 2 tunikor och några t-shirtar.

Sen blev det såklart Grey's anatomy :), det är alltid så känsligt tycker jag. Det är de som gör det så bra!
Man blir alltid lika berörd, iallafall jag! Hehe..

Nu ska jag som sagt sova,
ska med 12 tåget imorgon. In till stan med Anna :), det blir kul!
Får se vilken bio vi går på, någon som har något förslag? :)

Sov gott & Godnatt då!
Ha det jättemegabra!!
2007-05-16 @ 22:12:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback