Inget är heligt!

Åh jag vill så gärna gå på Inget är heligt. Magnus Betnérs show!
Ville gå förra gången men då var det slut på biljetter!  Får se om det är någon som vill följa med mig nu, i slutet av maj/början på juni!  Han är en riktigt grym komiker, helt amazing! Han tar upp viktiga saker och gör det på ett roligt sätt, det gör att man tar åt sig det mer och att man faktiskt förstår! 

Någon som ska dit eller har varit på en tidigare show?

2007-05-01 @ 22:29:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

jag funderar också på att gå! han är fan otrolig :P

2007-05-02 @ 14:35:43
Postat av: mojsan

Svar till Fredde:
Jag helt otrolig!
Jag har ingen att gå med :/ kanske får med någon kompis! Har du sett han live förut?

2007-05-02 @ 16:35:21
Postat av: fredde

Jag har inte heller någon att gå med :/
nej, det har jag inte gjort.. men precis som du så fuderade jag på det sisst också, men det blev inte så.. ska också se om jag får med mig någon :p det är kanske inte så kul att sitta där ensam och rågarva :P

2007-05-02 @ 18:09:58
Postat av: mojsan

Svar till Fredde:

Okeej, nej precis! Jag skrattar ju så jag gråter !
Haha, då är det roligare att ha en kompis med sig :p

Vart bor du nånstans ?

2007-05-02 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback