Jag vill inte...

JAG VILL INTE ATT OC SKA TA SLUT!
Jag och mamma satt och kollade nu, vi var tvungna att springa ner när maten var klar, ta mat och sen springa upp och äta. Så jäkla spännande, jag trodde faktiskt att någon skulle dö. Trodde på Ryan där ett tag, men han är ju en fighter. Det får inte ta slut, men nästa vecka är sista avsnittet, någonsin!
Jag har följt det sen säsong 1 och sett alla avsnitt. Om inte den tiden det går så repriser och internet.
Det kommer bli sorligt, eller det ÄR sorligt!

Pappa sa "Det är ju bara ett program!" Men mamma och jag sa då "Nej det är på riktigt, det är en familj!"
Haha det låter ganska töntigt, men det känns lite så.
Jag har skrattat, gråtit, älskat, hatat och lidit med dem och så nu är det.. slut!

Jag kan hålla med om att det inte är lika bra som det var förut, men det är fortfarande bra och dem behöver inte lägga ner det. Visst det har inga höga tittarsiffor där i USA. Men vafan, JAG VILL SE!!

Haha jag låter som en galen människa! Det är jag inte.

2007-05-13 @ 19:49:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback