Jaha ja

Hemma igen!
Filmen var faktiskt jättebra :), visst vissa delar var liite onödiga och fjantiga, men annars var den jättebra!
Måste bara säga att Orlando var såå snygg i slutet, höhöh!! Se den ni alla :)

Nu måste måste måste jag plugga italienska, är så jäkla dålig på det.
Men fan, prov imorgon första lektionen.. kommer gå typ.. åt helevete!! Men jag gör så gott jag kan, mer kan ingen begära :)

Imorgon är det konsert också, shit vad fort det gått sen vi beställde biljetterna!
Och vilken panik när ståplatserna var slut, men vi lyckades fixa det tillsist :)
Så imorgon är det Linkin Park, ganska sjukt! Det blir kul :D
Någon som ska dit? :)


Jag älskar dig Mattias mest av allt!
Du betyder allt allt allt <3

// Sov gott och Godnatt
2007-05-24 @ 22:31:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Jag ska dit xD ^^,
Jo Orlando var GAAAAAAAAANSKA snygg i slutet, Puh! :P. Håller med om att vissa scener var onödiga, som en timmars slå på varandra med svärd ^^

2007-05-24 @ 22:40:38
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback