Long time ago..

Sitter och kollar igenom gamla bilder. Ganska häftigt hur man ändrar utseende. Det är ju ingenting man märker på sig själv, bara när man ser gamla kort. Iallafall, så här såg jag ut i september 2005.



Nu fick jag en sån lust att lägga upp lite gamla bilder, minnen :) (Ni på bilderna får säga till om ni inte vill att jag lägger upp dem, så tar jag bort dem!)

    
(Finns inga bilder på dig Erica från den kvällen :/ ) Från oktober 2005.

     
Jag och Elsa 2005/2006 (sista bilden, matlagning som vi ofta gjorde.)

 
Jag och Antonia 2005.

  
Alltid så otroligt snygga :) 2005.

Det var en liten inblick på mig och vänner under våra glansdagar ;)
Tyvärr så är det inte alla vi längre..
Men minnena med dem kommer alltid leva kvar! <3
2007-05-06 @ 20:19:09 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Naw då vet du hur det känns. Man sa att man inte tog åt sig men det tyvärr gjorde man det. Du ska veta att du är vacker. verkar vara en snäll tjej med :) Allt i ett. Ha en trevlig kväll :) Kram*

2007-05-06 @ 20:51:04
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Erica,

jag har bilder på mig från den kvällen ^^

2007-05-07 @ 08:14:43
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback