Mirakel finns dom?

Tjoho!

Nu är jag hemma från skolan och har hunnit äta mat tillochmed!
Familjen ska iväg så det blev tidigt middag, gör ingeniting var ändå jättehungrig!

vädret är helt underbart! Jättevarm och skönt :)
Jag vill sola, solarium då. Är knappt någon sol längre på baksidan och framsidan är fan en byggarbetsplats för vi ska göra altan..
 Men jag vet inte om jag har tid idag, får bli i helgen..

usch, idag måste jag verkligen plugga italienska, får inte skjuta på det mer.
Kommer ju inte klara provet då, tveksamt om jag gör det även fast jag pluggar, men då har man ju iallafall försökt..

Nä nu blir det tv och lite plugg.
Skriver senare! :)

2007-05-23 @ 16:25:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback