Puh..

Nu är jag hemma igen!
Jobbat sen 4.. Det gick bra, lite stressigt och nervöst, men annars gick det bara bra :)
Fick beröm för hur snabbt jag lärde mig :). Det känns jättebra! Ska jobba samma tid imorgon..
Fick såna där snygga kläder också ;), svart/vit rutiga byxor, en vit t-shirt och ett vitt förkläde :p.

Fasen så tjuriga människor det finns.
Det var ju min första dag, klart det inte går snabbt och jag kan allt i huvudet. Men det tar dem ingen hänsyn till alls, jäkla surgubbar. Dem kan göra sin egen pizza om det inte passar. Blir så arg!!

Nu ska jag äta något och sen se på tv och bara ta det lugnt!

Ha en bra kväll :)
2007-05-19 @ 20:19:31 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback