Repa skivan

Jag satt och kollade på filmen Saved , den är bra!
för er som inte sett den handlar den om en liten kristen stad, där huvudpersonerna går på en kristen skola. Mary's pojkvän upptäcker att han är  bög och för att "rädda" honom så har de sex. Även fast det inte är tillåtet. Hon blir gravid och lyckas dölja det genom allt.. Den är väldigt bra! Jag blir alldeles varm när jag ser henne med magen, det ser så himla mysigt ut. Tänk att en liten människa växer därinne. Oh så jag längtar..


Iallafall,
jag tänkte massa sedan.
Jag längtar verkligen tills jag går ut skolan, får jobb och flyttar hemifrån, två år kvar ungefär.
Tänk att starta ett eget liv, med den man älskar. Bilda en familj. Jag vill verkligen ha barn, max 2. Jag vill bli mamma tidigt. När jag gått ut skolan och kanske jobbat ett tag. Jag längtar verkligen.. Kan knappt vänta!!

Nu ska jag skriva lite på "Mamma-texten" och sedan blir det film. Får se vilken!

Ha en bra kväll :)

2007-05-05 @ 20:17:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback