Som vi lekte när vi var barn

Mitt humör är inte bättre, bara sämre..
Vill inte prata med någon, har inte sagt ett ord på två timmar nu, till någon.
Ovanligt för att vara jag. MEn jag orkar bara inte, det känns som att ingen förstår.
Det känns som att ni som kommenterar här förstår mig bättre än mina nära.
Kanske just för att jag inte känner er. Det blir nog lättare då.

Kollade iallafall på Ugly Betty - såklart!
Stackars Betty .Ville bara hoppa in i tvn och krama henne och säga att det blir bra.
Och sen skulle vi sitta och se film och prata. Det ville jag göra med henne!
Låter inte klokt va?

Jag ska försöka skriva någon rad till på svenskan, känner att jag verkligen måste.
Jag kommer pressa ihjäl mig den här veckan!
Vill inte ens tänka på fredag, snälla någon stoppa tiden!!!

PLEASE, BOMB SCHOOL.

Ursäkta men jag orkar inte med skolan.
BLÖÖÖÖÖÄÄÄÄHHHH..

Min klass är iallafall bäst <3
Speciellt Anna :)

Nu ska jag kolla vidare lite, lägga in nya låtar på i-poden och sen sova.
Är så jävla slut, behöver sova. Kanske känns bättre imorgon då?!

Så det här blir mitt sista tror jag.
Sov gott & Godnatt!

2007-05-08 @ 21:12:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

naaw, always here for you babe

2007-05-08 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback