Somewhere I belong

Nu när sagan är klar har jag börjat tänka om den verkligen funkar, ska jag inte skriva om den? Jag vill ha en bra saga att lämna in. Kanske är min för lång? För upprepande? För dålig? .. Fan, varför kan jag inte bara vara glad att den är klar. Visst det är jag men jag är inte så värst nöjd.. Menmen, har ingen tid att skriva om anyway..

Iallafall,
kollade på A cinderella story och den var som jag kom ihåg den.
Söt och med massa kärlek och problem, såna filmer som jag tycker om :)
Älsklingen kom över också under filmen, eller i slutet på den..
Sen satt vi vid datorn lite innan jag skulle äta och han hem och  äta han med, vet inte om vi ska träffas något mer, ska nog ta och gå över tll honom om ett tag :), lite suprise!

Jag har sån grym träningsvärk i rumpan och baksidan av lårena, vi ´gjorde massa utfallssteg igår på idrtten..
Fyfan, så går det när man är otränad. Min kropp är inte vad den en gång var ;) haha..
Men det ska det bli ändring på :)

Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, ska kolla runt lite här och sedan gå över till älsklingen..
Han ska väl egentligen göra samhälle men det kan han göra samtidigt så kollar jag på matten!
Asbra :D

Ha det bra! :)
2007-05-10 @ 17:26:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback