sommaren 2008

Jag har suttit och kollat olika resmål inför nästa sommar. Bland annat till Bulgarien och Gran Canaria, är sugen på att åka dit. Det får ju inte vara fööör dyrt, vi är trots allt bara fattiga studenter ;).
Är det någon av er som vart utomlands med kompisar och vet något bra land med bra priser?
Visserligen är det ett år kvar, men det är alltid bra att veta så tidigt som möjligt vart man vill åka och hur mycket det kommer kosta så man vet hur myckjet man måste spara. Som tur har jag morföräldrar som sponsrar men jag vill ändå försöka få ihop det mesta själv, för att visa att jag kan om jag vill !

så någon med tiips? :)

image119
2007-05-17 @ 22:19:16 Resor Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Gran Canaria har allt, stranden, utelivet, shopping...=) Tyckte iallafall jag hihi ;D

2007-05-18 @ 00:16:11
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: Matilda

Grekland! jag är helt förälskad i grekland, spelar i princip ingen roll vilken ö. ^^ Ska dit i sommar med min pojkvän, om det blir som vi vill. :) Hoppas på en sista minuten. Det blir ett äventyr! :D

2007-05-18 @ 11:47:07
URL: http://pointlessnostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback