Summer of 69

Nu är jag här igen, har kollat på Fever Pitch, den var jättebra!
Handlar om en 2 personer som träffas och börjar dejta. Killen är det största Red Sox (baseball lag) fanet man kan tänka sig. Han är som besatt, har inte missat en enda match under 23 år. Till en början funkar det bra, men sen vänder det. Frågan genom hela filmen är "Kommer han nånsin kunna älska henne så som han älskar laget?"
Jag kände igen mig på många sätt, men ändå fick det mig att inse att man kanske inte har det så falrigt iallafall.
Men man ska ju iförsig aldrig jämföra sig själv med andra.   Filmen var iallafall riktigt bra, den får en 5 av 5!! :)

Nu ska jag faktiskt ut i solen ett tag, testar baksidan den här gången, där blåser det inte lika mycket som på framsidan! Får se om det är skönt.. Ananrs kommer jag in igen!

HAr inte hört någon från M idag heller..
får ta och ringa han senare..

Usch, den där svenskan ligger och äter på mig.. Måste verkligen börja!

aja, ut ska jag nu.
Skriver igen senare!
2007-05-06 @ 14:01:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: maria

vad är det du säger? :) är det sant? ^^
jo lite sådär kul! näst sista också! :S snart slutar man skolan för evigt och det känns läskigt.

2007-05-06 @ 14:19:34
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: Erica,

Svenskan löser sig säkert så fort du sätter igång :)

2007-05-07 @ 08:10:54
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback