Sweet love

Nu sitter jag i mitt rum, och kollar ut genom fönstret och där sitter mamma och pappa vi varsin solstol och pratar och skrattar. De är lyckliga. De har vart gifta i 15 år det här året. Och vart tillsammans i 23 år. De hittade verkligen sin själsfrände, sin andra hälft. tillsammans har de oss, tre barn. Jag som är äldst på 17 år, sedan Mattias som är 15 och sen minstingen Manne på 9, snart 10 år.  De är de bästa föräldrar man kan ha! 
När jag ser dem, så känner jag att så vill jag också ha det. Okej, jag vill bara ha 2 barn, men det andra. Att hitta den man ska leva med resten av livet. (Även fast jag tror det är svårt och ovanligt.) Att få barn, gifta sig, köpa hus. Åka på semester med hela familjen till något varmt land.

Än är det år kvar tills dess, men man kan ju få drömma?!
2007-05-06 @ 15:49:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Irene

Skönt att höra att det fortfarande finns folk som bryr sig om familjen

2007-05-06 @ 15:57:32
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Julia

Fin blogg! :)

svara på veckans fråga: Vad ska du göra i sommar?

2007-05-06 @ 15:59:33
URL: http://Silencerosemarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback