Tänk på det

"Det ska inte vara värt att gråta över någon,
men den som är värd dina tårar skulle aldrig
få dig att gråta.
Men när du ändå gråter, håll huvudet högt,
så att dina tårar inte sjunker lika lågt som
människan du gråter för."

Hittade den här texten någonstans, vet inte vart. Men det är en tjej som sktivit den, så mycket vet jag.
Och jag vill absolut inte få folk att tro att jag skrivit den, utan det är en jätteduktig tjej som skrivit många texter.
Den här berörde mig på ett alldeles speciellt sätt. Den här är verkligen sanningen. Såhär ska det vara, varför är det inte så då? Den personen som är värd mina tårar är den som får mig att gråta. Är han då inte värd dem?
2007-05-18 @ 09:57:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Milene

Så sant!
Den som är värd tårarna är oftast den man älskar, och den personen ska inte få en att gråta.

2007-05-18 @ 10:10:30
Postat av: roraastar

No man is worth your tears, and the one who are, will never make you cry.

2007-05-18 @ 13:46:51
URL: http://roraastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback