The end

Jag kollade på sista avsnittet av OC eftersom jag missar det imorgon.
Jag ska inte avslöja något mer än att tårarna fanns där rakt igenom, sorligt att det är sista någonsin! Men det var ett väldigt bra sista, ett riktigt avslut..
Jag kommer verkligen sakna det! <3

Nu ska jag snart eller om 30 minuter få skjuts av pappa till "jobbet". Min första dag, hoppas verkligen att det går bra och jag inte gör massa fel. Jag skriver senare hur det gått!

Ikväll är det Dead Man Walking på tv, den är jättebra! Handlar om en dödsdömd man och så en kvinna som gör allt för att "rädda" honom.. Jättebra film!

Nej nu ska jag ta ut min tvätt ur tvättmaskinen och hänga upp den.

Kram!

2007-05-19 @ 14:59:42 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback