tjoho

Nu är jag hemma igen!
Det har vart jättekul :)
Först när vi kom dit så kom Matilda springade och "heeej" haha, så söt.. Hon har även börjat prata litegranna, lite ord här och där! Jättesöt :). Av oss fick hon en rosa liten väska med Ior, en blommig klänning, rosa tights och en bok!  Hon var så söt där när hon gick runt med handväska :p

Melker är också helt underbar! 7 månader nu, så liten.
Han kan sitta själv iallafall, så jag satt på golvet och lekte med honom, sen gick jag runt med honom, han är så gosig, tycker om att ha kindkontakt! Lilla plutten :)

De barnen är de sötaste som finns, älskar dem verkligen!
Jag kom även ihåg att ta kort :), så det kanske kommer upp senare..
2007-05-30 @ 19:46:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback