vi ses i nangijala

Vissa dagar är lättare än andra. Idag är en svår dag.
Jag försöker att inte tänka på det för de mesta, men ibland är det så svårt, det sköljer över mig.
Det började med att jag hörde en låt och sen var det kört.. Jag började tänka på allt som hänt, hur det kunde ha varit nu, varför det hände, kunde någon ha förhindrat det?.. Det finns nog inga svar på dessa frågor.
Istället ska jag vara glad att jag fick känna er, att ni var min familj.
Jag saknar er så otroligt mycket! Det gör vi alla, ingen säger det högt men det märks.
     Farfar du försvann så plötsligt, ingen var beredd, du var ju på väg att bli bra.. Du togs bort från oss alldeles för fort.
  Uffe, du togs ifrån oss alldeles för tidigt, bara 24 år. Jag önskar att det varit annorlunda, men det finns ingenting man kan göra.. Du var min förebild, min stora idol! Jag såg upp till dig, och jag gör det fortfarande.. Du är och kommer alltid vara min skyddande ängel!

Jag skulle ge vad som helst för att få se er igen, om bara för någon sekund..

Vila i frid farfar och Uffe <33

2007-05-22 @ 19:53:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback