Walking on sunshine

Jaha då sitter man här igen då. Det har blivit en hel del inlägg idag, mest med långa texter.
Min statistik fortsätter att stiga vilket känns riktigt bra! :)

Jag kollade på Old School. Den var ganska kul, ingen höjdarfilm, men den dög för ikväll!
Svullade även i mig en hel påse popcorn och drack till det vatten. Men jag kände att jag behövde det, lever så nyttigt i veckorna så behöver lite mindre nyttigt på helgen! Åt även pizza till middag, hehe.

Jag är jättetrött men vill ändå inte sova. Då känns det som att helgen tar slut fortare. Jag måste ju ta vara på den tiden då man slipper skolan. Men ändå, har ju hela dagen imorgon på mig att ta det lugnt.

Jag börjar få lite ångest över svenska sagan som jag måste skriva. Den ska vara inlämnad på fredag och jag har inte ens börjat. Jag vet hur och vad jag ska skriva men jag har bara inte kommit igång. Orkar verkligen inte, är helt slut i huvet. Men imorgon måste jag verkligen börja på den. Vill ju ha bra betyg på den.
Nu är det iallafall inte så långt kvar i skolan, så det känns bra!

Jaja, vad ska jag göra nu då?
Vill ju som sagt inte gå och sova, inte än!

Äh får läsa lite bloggar och filura!

2007-05-05 @ 22:56:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback