We could be heroes

Nu är jag hemkommen igen, efter cirkus!
Jag blev så jäkla allergisk, nös som en tok och halsen kliade..
Fyfan.. så går det när man är allergisk. Värst var det när kamelerna kom, fy satan.. Trodde jag skulle dö!
Inga clowner var det :D, eller en som bara var målad vid munnen och det klarade jag. Han sjöng även flera låtar under kvällen, från Lejonkungen och Alladin och så några andra! Han var riktigt bra :)
Sen akrobaterna :O. OMG. Hur vågar dem? .. Mitt hjärta höll på flyga ur kroppen vissa stunder.. så läckert!

Fast att man vet att varje cirkus är ungefär likadan så går man. och när man sitter där och kollar på allt så är det alltid lika kul, jag tycker om cirkus. Trots att jag blir superallergisk. Tog en tavegyl så nu börjar det blir bättre..


Min taklampa small imorse. Det kom inget splitter men inuti small den.
så nu har jag ingen lampa där som funkar, pappa får byta imorgon.
Nu klarar jag mig på min hjärtslinga och sänglampa! :)

Nu ska jag kolla lite på snabbt på matten, bara kolla hur man räknar procent, ränta och så det svåraste och jobbigaste.. Ekvationer! Inte för att jag tror att genom att kolla igenom det i 10-15 minuter så kan jag det. Men då kan jag ju iallafall ärligt säga att jag faktiskt tittat på det ;).

Ni som också ska göra nationella imorgon, hur tror ni det kommer gå? Har ni lika svårt som mig för matte?
(Jag är knappt godkänd.)

Nej nu måste jag verkligen kolla lite..
Skriver nog inget mer idag, får bli mer imorgon..

Ha det jättebra så hoppas vi på fint väder imorgon <3
Sov gott & Godnatt allesammans!
2007-05-07 @ 21:45:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: maria

riktigt sant :) men sen måste jag förmodligen plugga upp betyg efter skolan huh. läste att du knappt hade godkänt i matte. de har inte jag iaf, så jag kommer få plugga upp de höh. inge vidare alls!

2007-05-07 @ 21:58:44
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: amelie

kul med cirkus!

2007-05-08 @ 08:14:54
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: maria

nej det är riktigt sant! men det känns nästan som att jag är dålig på allt ;P
hoppas nationella gick bra!

2007-05-08 @ 12:34:37
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback