What took you so long?

Jag har alltid haft en dröm, sen jag var pytteliten. Det är att bli modell, jag kan inte bli det. För det första är jag inte så pass "Good looking" , sen så har jag inte den rätta kroppen och sen är jag väl för kort även fast jag är 172. Men det är ern dröm jag har. Inte att bli megakänd, men att göra lite olika modelljobb, för tidningar, reklam för kläder. Ja att bli ett ansikte någonstans. Som gör att man bli igenkänd!  Känns nästan pinsamt att erkänna detta!!

En till dröm jag har är att gå på röda mattan med alla kändisar. Någon gång ska jag göra det. Hur vet jag inte, bara att jag ska det! Tänk er. Röda mattan! 
Hur stort skulle inte det vara? Men för det så måste man vara känd och det är jag ju då inte!

Men den största drömmen av allt är att flytta och bo i kalifornien, vid en strand. I ett stort vitt hus, med jättestor altan och utsikt över havet. Stora luftiga rum och ett badrum to die for! DET är min stora dröm och den ska bli uppfylld på ett eller annat sätt! <3

Har ni något som ni drömmer om att göra? Eller har en av era drömmar någon gång blivit sanna?
2007-05-02 @ 20:42:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback