Woah!

Skriver lite till nu innan jag ska till tvn.
Känner att jag behöver det! Inte för att det blir särskilt intressant, men det finns alltid någon som tycker det! Får jag hoppas! ..

Idag fick jag hem ett brev från Oljan att jag fått jobb där, det visste jag egentlgien redan men känns bra att ha papper på det nu. Så 2-20 Juli ska jag jobba. Lite sent, men det får gå! Hade helt velat jobba i juni, men men man tager vad man haver! Kommer tjäna 75 kr/timmen så det är bra, allt som allt blir det 9000 kronor!
Hoppas också på ett till jobb i början av sommaren så det blir mer pengar! Kom på att i juli blir det inga pengar alls :/, eftrsom det är då jag jobbar så de kommer i Augusti, mwaah! därför måste jag ha ett jobb i juni..
Nu måste jag börja leta. Det ska jag göra på fredag här i nynäs!  Hoppas på det bästa! Annars bli jag ledsen i ögat!

Idag fick jag så äöckligt ont i ena brösten och jag ahr det fortfarande. Det liksom strålar av smärta, precis i mitten på bröstet och ut mot sidorna, det stramar och sticks :S.  Det är obehagligt som fan! Någon som vart med om liknande?

Nej nu blir det tv !
Skriver nog senare igen, mig blir man inte av med i första taget!
En dag ska jag bli en riktigt bra bloggare men för det krävs övning ;)
2007-05-02 @ 20:54:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback