Your sweet

Sitter här och äter lite godis som blev kvar från igår, har egentligen helt tröttnat på godis :S.
Är inte sugen alls, men det måste ju ätas upp. Äter mycket hellre popcorn eller melon!! :)

Jag kom hem för ett tag sedan, har ju vart och jobbat. Det gick jättebra, börjar lära mig allt nu!
Fick massor av beröm att jag var jätteduktig och lärde mig snabbt, fick även reda på hur jag ska göra med lön och tider.. Så nu känns allt jättebra! :) Är hur glad som helst!

Så nu när ni (de flesta) sett sista OC avsnittet, vad tyckte ni? :)
Ett helt perfekt avslut som innehöll allt tycker jag. <3

Nu ska jag gå och prata med mamma lite :)
Skriver kanske senare..
2007-05-20 @ 21:12:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback