äntligen hemma!

God kväll!

Nu är jag äntligen hemma! Jobbade till lite innan nio, så senare än vanligt. Men det gjorde ingenting, hade ändå inget annat för mig och så blir det mer pengar ;P. Ingen kunde hämta mig på jobbet heller, så ringde till Mattias så höll han mig sällskap genom telefonen enda hem! Tack så mycket :)

Mina knän och min rygg sjunger nog snart på sista versen, alltså. Att det ens kan göra såhär ont, helt otroligt! Ska slänga mig raklång i soffan med benen högt upp!

Jag hoppas att ni haft en bra dag idag, vad har ni gjort? :)

2007-11-24 @ 21:48:38 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sandra

Idag har jag pluggat och jobbat.
Låter som en bra idé att lägga sig på soffan, du får vara rädd om dig!
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram

2007-11-24 @ 22:27:28
URL: http://Sil3nce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback