bevarade minnen

Jag har blivit så tråkig på senaste tiden, jag tar inte kort längre. Förut tog jag kort på allt allt allt. Dokumenterade i stort sett varje rörelse. Det är kanske lite weird, men oh så roligt att kolla på bilderna. 2006 var mitt stora "ego-år", jag vet inte hur många bilder jag tog på mig själv. Jag har inte kvar alla idag, men en del. Roligt sen att se hur man såg ut och hur man förändrats. Samma med korten på kompisarna, roligt att kolla på. Bevara minnena! Men nu blir det inte mycket av att ta kort, tråkigt. Men när jag får min nya kamera så ska det bli ändring på det, jag lovar! För jag tänker inte sitta om några år och ångra att jag inte tog kort, ångra att jag inte bevarade minnen på bild.

Tar ni mycket kort?

Här kommer lite bilder som innehåller mycket minnen:

image991


image992

image993

image995

Jag har så många fler, men det blir för mycket att ladda upp!
2007-11-10 @ 00:53:10 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag fotar ganska mycket varje dag! (A)

2007-11-10 @ 11:37:21
URL: http://louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback