fläka ut hela mitt hjärta

Tack för era kommentarer, ni anar inte hur mycket de värmer. Eller det kanske ni gör?! Tack iallafall :).

Ibland känns det som att jag vill fläka ut hela mitt hjärta här. Låta er veta allt om mig, mina känslor och mitt liv. Men det tänker jag inte göra. För något privatliv måste ja få ha, iochmed att jag inte känner er heller. Men att jag inte känner er (bara några) gör det lättare att blotta sig också. För ni vet ingenting om mig som person och kan inte dömma mig. Eller det finns de som gör det ändå, som tror de kan dömma en person bara genom att läsa en blogg. Det kan man inte! Om jag väljer att öppna mig och berätta min livshistoria så gör jag det. Men jag tänker också på de personer som läser och faktiskt känner mig. Jag vill inte hänga ut dem här heller. Men om jag väljer att göra det så får personerna runt mig vara anonyma så gott det går. 

Det här blev osammanhängande som bara den, men ja iallafall.
Är det något ni undrar, var inte rädda för att fråga :) 
2007-11-22 @ 18:14:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sandra

Okej, ja som jag sagt,
säg till om du vill prata mer om det.
Min dag har varit helt okej ,
din då?

2007-11-22 @ 18:23:12
URL: http://Sil3nce.blogg.se
Postat av: cecilia

Jaha, usch jag borde också fixa med min design men det känns inte som att det finns tid till det! "/..

2007-11-22 @ 18:25:39
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback